tolfte december

Hej mina få men trogna bloggläsare!
Mycket har hänt må ni tro. Linnea har fått sin efterlängtade bebis som heter Dante och han är så himla fin.
I lördags har han varit ute i hela två veckor redan. I fredags var jag ut på kåren i västerås för första gången. Jag och Liv förfestade hemma hos Victor i min klass vilket var supertrevligt! Kåren var över förväntan men det slår inte studentkårarna i Uppsala eller Örebro. Vardagen rullar på och inget speciellt händer väl i mitt liv just nu. Planerna för resten av den här veckan är att idag ska jag simma och får förhoppningsvis med mig victor. Imorgon ska jag till skolan på förmiddagen sen ska jag träffa Emelie och iväg på lite ärenden sen på kvällen ska vi hem till Linnea och gosa lite med Dante. Pappa fyller år på fredag men vi ska fira honom på lördag så det ska bli mys! Jag ska dock rida på förmiddagen och förhoppningsvis bli fotad av Linda, så håll tummarna att det inte snöar. Kollade igenom min blogg här för några dagar sedan när Camilla berättade att hon hade gjort det och att det var så kul att läsa för man glömmer så lätt massa roliga saker man gjort. Tur att jag var en flitig bloggare förr, haha. Ska bli bättre för min egen skull för jag älskar att kolla tillbaka och läsa och bli nostalgisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback