tjugoandra mars


 
 
Jahapp, dagen till ära fyller Micke år idag, grattis lill brusch!
Jag har tentavecka så har setat framför datorn typ hela veckan. Jag får så himla ont i kroppen av att sitta framför datorn och blir så himla rastlös. Jag förstår inte hur så många kan jobba med att sitta på ett kontor utan att inte få ont eller bli sjukt rastlös?! Men tur är väl det att vi alla är så olika. Jag är innne i en podperiod och älskar att lyssna på poddar och lär mig så himla mycket av dem. Idag ville jag tipsa om dessa två avsnitt som är sjukt inpirerande och så jävla bra rent ut sagt! Så in och lyssna på dessa avsnitt. Avsnittet women handlar om feminism och hur dåligt budskap det ordet hat fått samt vad som är viktigt jämnställdhet. Superbra! Sen avsnittet med Peg och Penny handlar som avsnittet heter "sexfrågor" men de berättar också så mycket bra saker som inte många tar upp. Typ att de flesta killar tror att våran fiffi ska vara superfräsch på efter en hel dag. Ja in och lyssna så får ni höra och kanske kan relatera själv för det kunde jag. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback