tolfte mars

Jag minns så väl när jag var liten och mormor alltid sa att jag skulle ta var på tiden när jag var yngre för tiden går så fort när man blir äldre, och det stämmer verkligen! Jag tycker veckorna bara swischar förbi och jag hinner inte med oxh göra någonting. Så med det sagt, ta vara på dagarna och tiden med att göra saker du mår bra av.
 
Idag har jag varit i skolan och gjort grupparbete. Vi håller på med kursen estetik i förskolan och vi ska göra en redovisning som sammanfattar kursens innehåll typ. Redovisningen ska dock vara dramatiserad så vi ska göra typ ett livebarnprogram haha. Så vi har komponerat en egen såg idag och skrivit ett manus. Det blir nog bra och känns lite roligare än en tråkig power point faktiskt, även fast jag inte är någon "teater apa" känns det roligt. Nu ska jag börja med maten. Puss
 
 

</div

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback