sjätte mars

Hallå mina få men trogna så bloggläsare!
Hm, vet inte riktigt vad jag hade tänk skriva här hah. Men ville ändå skriva något när jag såg att några faktiskt läser min blogg. Jag kan göra en liten sammanfattning av guldkorn som hänt! Nu ska vi se, jag hade ett matematik prov för några veckor sedan och jag var så inställd på att få göra omtenta men jag klarade den och fick faktiskt bra poäng. Så sjukt nöjd och stolt att jag klarade den då jag är väldigt svårt för matte. Sen så hade jag en liten försenat födelsedags/tjejkväll hos mig för två veckor sedan och det var så trevligt så! Det är något jag verkligen vill göra oftare, dra ihop ett litet gäng, spela spel och snacka skit och kanske dricka lite vin och äta lite gott. Det behöver inte ens vara något märkvärdigt. Hm, jo sen så träffade jag Emelie förra veckan. Hon njöd mig på fika och vi babblade på oavbrutet sen gick vi och shoppade bebiskläder för hon ska ju få en liten prins i sommar! Längtar så mycket efter honom. Ja det var nog min sammanfattning av de bästa guldkornen som hänt senast. Nu ska jag klä på mig och åka ut till Emelie och Estelle och mysa lite med dem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback