nionde januari

 
har fått några kommentarer av anonyma, så tänkte ta upp dem.
här är två som jag fått. 
 
`` Man får ha komplex för sin kropp. Inte konstigt i dagens samhälle som sätter så stort "värde" i utseende. Däremot tycker jag verkligen inte att man ska vara missnöjd med sin kropp. Det vackra i varje människas utseende tycker jag är det unika. Och vi är alla unika. Tänk om alla skulle vara lika smala, muskulösa, kurviga, hur skulle man då någonsin finna det vackra hos en människa? Det är det särskiljande som gör det vackra. 

"Diversity is not about how we differ. Diversity is about embracing one another's uniqueness." ´´
det här tycker jag var väldigt bra och fint skrivet och jag håller helt klart med! 
 
`` Hur gjorde du för att gå ner? Är det springa/gå som gäller för det mesta? ´´
jag började med att gå mycket, speciellt innan frukost. varför innan frukost?
jo för då förbränner man fettet och inte frukosten man nyss åt om man äter frukost innan. 
sen är det pass och styrketräning. jag har även fått lära mig ganska nyligen att det är bättre att gå en snabb pw än att springa om man vill förbränna så mycket som möjligt. och svaret på det är att om du går en snabb pw så förbränner det längre efteråt än en springtur. det förbränner öven mer om du styrketränar först sen går på löpbandet/crossen eller kanske rodd. 
sen så är mat och sömn väldigt viktigt. 
hoppas det var ett bra svar på din fråga.
puss och kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback