åttonde februari

 
känner mig less. less på allt. 
något i mitt liv måste hända snart.
vill inte ha ett dåligt betalt och otacksamt jobb längre, vill inte bo i gettot för att
det är ok, vill inte sitta hemma varje dag efter jobbet och vänta på att bli frisk.
nej jag vill tamefan ha ett jobb som jag brinner för och som gärna är bra iallafall bättre betalt än mitt nuvarande jobb. mitt jobb jag har nu är helt ok, men vill ha ett jobb som jag kan känna ``nej fan vad kul att jobba imorgon´´.
ett jobb som jag är bra på, där folk ser att jag är bra på det. och ja jag vill ha en fin lägenhet (helst av allt ett fint hur då) som är på ett bra ställe med trevliga grannar som vinkar glatt åt en och håller upp dörren åt en när man har mycket att bära. inte ha en alkis som står balkongen och skriker att han ska döda mina katter (mina älskade hundar menar han då såklart..). och ja jag vill kunna träna och göra saker. inte få höra att man ska fortsätta vila efter snart två månader. nej blää på saker och ting ibland!
puss och kram 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Det krävs mod för att växa och visa vem man egentligen är. YOU CAM MAKE IT IF YOU WANT 2 <3

Tror du på det så kommer du bli det!

2015-02-09 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback