andra november

 
något jag hatar är att inte ha kontroll.
jag har kommit på mig själv på senaste tiden att jag är fan lite 
utav ett kontrollfreak. men jag tror och tycker nog själv att jag är det
på ett bra sätt. den värsta typen, som jag inte kan kontrollera, är när någon 
som jag har nära hjärtat inte mår bra. jag vet att jag kan vara där och stötta, hjälpa
till med saker med mera. men ibland hjälper inte alltid sånt och det är då jag känner mig
så himla maktlös. usch, vill alltid kunna hjälpa. 
 
nu till något helt annat!
igår var det fest och jag kunde dricka utan att känna ``fuck imorgon ska jag jobba´´
så vi gör ett stort kors i taket tycker jag. vi var hemma hos daniel, camillas man. 
de var så gulliga som hade gjort ett musikquiz. jag blev helt överlycklig när de sa de 
för jag älskar ju allt som har med lekar att göra, hah. sen skadade det ju inte heller att mitt lag vann.
nej nu ska jag mysa ner mig i soffan med bodil och bella. förhoppningsvis kommer victor
också och myser ner sig sen. ha en fin kväll.
puss och kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback