handen i fickan fast jag bryr mig

 
jag har en sak jag vill dela med mig av.
och det är att det är helt sjukt att tjejer inte ens kan gymma utan att blir störda,
med störda då menar jag inte störda i huvudet utan störda av andra människor.
och med människor så menar jag killar. jag gymmade för en stund sen och då är 
det en kille där som följer efter mig och förstår inte att jag inte vill ha med han att göra.
idag gick han till och med efter mig till mitt omklädningsrum...han säger aldrig något 
när victor är med mig, men när jag är själv så ska han hålla på och förklara sin kärlek till mig.
det som gör mig ännu mer irriterad är att han förstår precis vad jag säger och menar men låtsas
som att han inte fattar när jag säger låt mig vara.
sen så är han utlänning också, jag är verkligen inte rasist jag är så nog så långt ifrån man kan komma de.
inte nog med detta så förföljde en utlänning mig här om dagen när jag var på stan, 
han cyklade efter mig, väntade utanför plus sen cyklade efter mig när jag skulle hem...
jag var tvungen att typ putta bort honom och springa upp i en port jag inte ens bodde i.
sånna här saker gör mig så arg och besviken på männskligheten.
ta hand om varandra och gå aldrig själv, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback