welcome to the club.

den här låter är så sommar 2010 med emilia.
haha åh.
sitter här och är jätteglad, så lyssnar på lite
gammla godingar.
min helg har varit toppen. i fredags pluggade jag (inte så kul)
men det var nödvändigt, sen så målade jag min säng och solade
och var ute och gick en jäkla bit.
sen i lördags körde jag till västerås. jag, becka, mamma, emelie
och linda. jag köpte två klänningar, iii.
en till balen och en annan som är jättefin.
sen så köpte jag mig även en vuxenplånka!
kommer sakna min gammla. den är så fin
och man blir så glad av den..
sen på kvällen åkte jag hem till min fina kille.
tränat tre timmar idag har jag även gjort. skönT.
PUSS



min fina syster

Kommentarer
Postat av: emilia

vi måste köra welcome to the club hela sommaren :D kommer bli så jävla bra! <3

2011-05-25 @ 07:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback