blow.

kom hem från träningen för en stund sen. skönT.
jag och fellan kikade på en asbra film idag!
typ rödluvan fast "vuxen" film av den. haha.
men den var bra ivarje fall.
han har ju varit utomland så vi har inte träffats
på ett tag, så var så gosit så. han hade köpt med
sig presenter till mig, gulle.
nu har jag massa att göra från och med imorgon tills nästa
måndag. gaaaah. fast det är bara roliga grejer men så mycket
bara.
felix bal
student
min fransk kommer
niornas bal
student middag
skolaslutning
partajja
felix fyller år
ja gud vet namnet!
nej nu ska jag ner och duscha av mig.
ha en fin kväll. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra där Madde då får du ta massa foton på mig :D

2011-06-06 @ 22:09:25
Postat av: Gulleponken

braaa då får du ta massa foton på mig i kostym och grejer madde :D

2011-06-06 @ 22:10:33
Postat av: madde

hahah ja om du säger vem du är ;)

2011-06-06 @ 22:11:13
Postat av: Gulleponken

jag är en kille på 16 år ganska lockigt hår har en helt underbar flickvän . och är ca 1,85 lång och heter Alexander Andreas Unga ! :D

2011-06-07 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback