max 500.

fan vad skönt det har varit att sova ut i helgen.
sen så har det absolut inte gjort nånting att jag
har fått sova ut med min fina gulleponke.
hängt med felix hela helgen. gos.
idag när jag kom hem så har jag hunnit med
ganska mycket faktisk. albin kom och hämtade upp
mig. vi skulle iväg och handla och picka upp marcus.
sen så drog vi på lan ett tag.
har även hunnit gått ut och gått och sprungit en timme
och bakad kladdkaka till mig och mina kollegor. fan vad
gott det kommer bli imorgon!
nej nu ska jag snart lägg mig i sängen och sova för att orka upp
imorgon.
imorgon efter jobbet så ska jag och mamma åka ner till
stan och beställa klipp och slingning till mig. wieeee
PUSSEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback