everything.

hade lång och skön sovmorgon idag. vilket kändes riktigt behövligt.
har asmycket träningsverk sen träningen igår. ont men skönt!
snart så kommer eddies tjej hit, olala. haha nej men eddies tjej kommer hit idag. ska antingen ha kolla film kväll med mig själv, känner att jag vill vara själv. eller så ska jag nog åka hem till emelie en stund. vi får se hur jag känner senare.
iiiiiii jag fyller år om fem små dagar. fatta jag blir fucking 18 år! det som jag har längtat till hela livet i princip. hihi kul tycker jag. fast ändå lite tragiskt. vad ska jag nu längta till? hm blir nog att fylla 20 så jag kan gå och köpa på systemet, hehehhohoho.
auf wiedersehen!

eddie bäbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback