beautiful ones.

igår så umgicks jag med min kära vän emelie. vi kikade lite på wallander och prata lite och så. som riktiga friends gör. sen så åkte jag hem till moster och tog mig en dusch och lite prat med henne också, mys.
idag så sluta jag kvart över ett. riktigt skönt. då älskar man livet faktisk! hittade en jättefin klänning på stan som jag vill köpa och sy om!!!!! men vet inte om jag vågar. tänkt om jag förstör den? tänk om den inte blir som i mitt huvud? jaja vi får se hur jag gör. hihi.
vet ni, jag kanske ska åka till frankrike. wieee fatta coolt.
nej men nu ska jag gör nåt annat än att sitta här.
auf wiedersehen!



bläää. vill typ cutta håret eller färga det galet. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback