18 and life.

igår så fixade jag mig med camills, trevligt tjej det där!
sen så åkte vi till emilia och hannas 18års fest. och det var också trevligt. var dock nykter så tyckte alla var lite dryga dock, haha.
sen åkte vi hem till någon simon och var där med lite folk. sen bar det ner till stan och traska runt.
vid två tiden så åkte jag med micke som skulle skjutsa hem lite folk, även mig. fast till mitt andra hem, fellans hem, hihi. ja det var väl allt jag hade att berätta för idag.
emelie åkte hem för en liten stund. har haft lite mys med henne i några timmar.
nej nu ska jag nog lägga mig i sängen med en kopp varm oboy och slå på en bra rulle.
auf wiedersehen!











lite bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback