a fake smile always saves me.

vet ni vad?
nu har jag varit deppig och nere i flera veckor, månader, varje
kväll jag är själv.
men idag så tänkte jag, nää nu skiter jag i det här,
varför ska jag vara ledsen och klandra mig själv?
jag har ju inte gjort nåt, utan det är folk som
inte har nå bättre än att förstöra för andra och hitta på
och överdriva saker.
sen så vet jag att meningen med allt är att gör mig ledsen
och knäcka mig. grattis ni har nästan lyckats!
tänkter inte knäckas helt, jag kan och jag är stark när
jag vill och behöver.
tänker fortsätta vara så som jag är. en sån där "dum" person.
nää fuck you. tjejer vilka fjoller.
så ville skriva av mig lite för blir så jävla trött
på allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Moster

Helt rätt tänkt gumman! Du är perfekt precis som du är, låt ingen annan ändra dig. Du är snygg, smart, lojal, sympatisk och väldigt mån om andra människor. Det är styrkor som man ska vara rädd om.



ps. utgå alltid från att folk är idioter tills de bevisat motsatsen. Behåll de fina, skit i resten. Folk är idioter.



Puss

2011-08-18 @ 00:37:05
Postat av: Mamma

Du är ingen "Dumis" Du är en smart det vet vi alla <3 Dom som snackar skit har inget annat att göra!!! dom kommer bli nollor hela livet. Va stolt över att du är du. Vet att du kommer bli något stort i livet. Din eviga mamma

2011-08-24 @ 14:26:41
URL: http://madelenethunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback