jag onskar du var har nu.

fan vad gott det ar att vara har!
och min familj som jag bor hos ar sa himla gulliga och roliga.
kom nyss hem fran en restaurang, vi har varit pa middag.
dom ville visa mig nagon fransk matratt, typ som en pannkaka
med mat i. ganska gott. sen sa ar det ju inte sa tokigt att dom ater efterratt
varenda dag har, hehehho.
pa restauragen sa sa mamman som inte ar sa bra pa engelska att
det var ett noje att ha mig har och att hon ville att jag skulla stanna
i flera veckor. hihi det kanns kul. sen sa forsoker dom lara mig snacka franska,
eller aa dom vill att jag ska saga vissa ord. bara for att jag later rolig enligt dom.
ofta?! justja kollq vad min frans har skrivit pa facebook nyss :
gulligt va??

Morgane Boissel
I just want to speak english. And I love penfriends there are so sympathic and so friendly !! I like It. Enjoy your last day !! ♥ ♥. Please stay In France :'D

gulligt va??
nej men nu maste jag packa om min vaska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback