champagne supernova.

sov till tolv, de satt fint de vill jag lova!
sen så tog jag på mig mina ut och gå kläder
och tog med mig två vovvar ut i solen.
gick i en och en halv timme, hihi.
sen när jag kom hem så tog jag mig tid
att göra en stor, nyttig och god frukost.
ska snart klä på mig och åka hem till felix.
ha en bra dag nu och lyssna på lite oasis vettja.
auf wiedersehen!



min fulle. gröt med hallonsylt och skivad banan,
aktiviayougurt, en salamiskiva och juice. plus omg3 tabletter.

sen världens sötaste bodil!

Kommentarer
Postat av: Mike

Den ser ut som en Alien hahahah! Sjukt stort huvve :D

2011-04-20 @ 23:58:20
Postat av: maddis

hahaha men mike nu var du taskig!

hon har faktiskt inte sådär stort huvud i verkligheten ;D

2011-04-21 @ 20:49:52
URL: http://madelenethunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback