butterfly.

spenaderat min natt och dag hos felix.
vi har kikat klart på hela säsong 2 i prison break.
solat, ätit gott och pussats en hel del. vi har även
hunnit med att ge varandra lite massage och kill på
ryggen, iii dör.
imorgon ska jag och mamma åka ner till stan.
ska köpa påskägg till fellan och lämna in mitt avtal
om sommarjobbet. sen ska jag hem och fixa mig.
sen så kommer felix och hans mamma och plockar
upp mig, vi ska till borlänge och titta på kostym till felix.
sen åka och hälsa på hans kusiner och deras barn.
nej nu ska mamma toppa mitt hår.
auf wiedersehen!



ska boka min andra tatuering imorgon om jag
inte glömmer det som vanligt.
SNYGG

Kommentarer
Postat av: camilla

shakespeare!

2011-04-21 @ 22:19:56
URL: http://camillaketonen.blogg.se/
Postat av: maddis

hahaha va?

nu fattar jag nada hörru...

2011-04-21 @ 22:45:06
Postat av: maddis

hahah va?

nu fattar jag nada hörru...

2011-04-21 @ 22:46:49
Postat av: camilla

det är ett citat från shakespeare, alltså hennes text: we will all laugh at glided butterflies :D

2011-04-22 @ 16:38:56
URL: http://camillaketonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback