hejhopp gummisnopp.

dålig uppdatering igen, hehe. men när det är helg så har jag bättre saker för mig än att sitta vid datan kan jag säga.
okej i fredags så skulle jag egentligen bara varit hemma. men jag satt bara och åt godis så kände mig jättetjock så jag kände för att ut och cykla. så tog på mig massa kläder och i med musik i öronen. sen när jag cyklat en liten bit så frågar felix om jag ville komma till han så då tänkte jag "-varför inte, är ju ändå ute och cyklar." så jag cykla till han. det var faktiskt inte så jobbigt. skönt faktiskt. vi gosa och åt god mat. på lördagen så var jag dock tvungen att cykla hem igen så jag cyklade alltså 2,4 mil på två dagar. kände mig asduktigt! ganska bra att ha en pojkvän som bor långt bort ibland, hihi.

sen så bar det av till stan till en som heter malin. emelie är kattvakt där så vi fixade oss där för kvällens festligheter förstår ni. sen vid typ nio så gick vi hem till emelie q som hade lite festligheter där. haha vart ganska mycket dans. hihi tokigt men roligt. sen så bar det av ner på stan. raggade pizza som vanligt, men gick inte så bra den här gången. när jag kom tillbaka till american där dom andra var. och där satt min lilla plutt och ville sova med mig så jag åkte hem med han och marcus. hihi. vad vore jag utan min bäbis?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback