tjenispenis.

igår somsagt så körde jag till borlänge och det gick asbra. köpte mig en vinterjacka, en ring och en bh.
kom hem vid halv sju, gick dirr till duschen sen fix fort som tusan. sen så drog jag och emelie hem till henke och hade det astrevligt.
dock mindre trevligt att jag kom hem runt halv fyra och skulle upp sju. så ville dö ganska så rejält mycket imorse. men men vad gör man inte för sin lilla mamma. vi åkte till typ gävle, hah nej men nånstans åt det hållet i varje fall. jag ställde ut eddie och tyra, gick toppen!

snart så ska jag iväg på gymnastikträning. vi ska ha fristående träning, wieee.
PUSS!







slänger in tre bilder.
två första : jag och beckan i kupolen igår
sista : emelie och christofferrobin som snott min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback