shabbalabba.

mormor och morfar var nyss här. mormor kom hit med mina skor. gullet. jag fick beställa skor som hon betalade åt mig. har jag inte världens bästa mormor? - självfallet.
men nu är det slut på det roliga. dax att börja plugga tror jag. samhäll, religion prov, tyska omprov, engelska uppsats och svenska....BLÄ. skjuta mig?
kul tjej jag är. nej nu ska jag pussa lite på mina bäbisar och kika lite på mina fina skor som ska ha sin premiär användning imorgon tror jag. eller nej ångrade mig. har bögdagen imorgon i skolan. typ 34098305400 lektion och 5 sekunder mellan varje lektion. love school.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har den bästa mormor man kan ha<2 Tur att du har en snäll och en mormor och morfar<3

2010-10-27 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback