gosi.

igår efter träningen så tog jag mig en dusch packade min väska och åkte hem till min fina pojkvän. vi kollade på en film och jag var duktig och pluggade samtidigt. fellan tyckte inte de var så kul när jag pluggade så han gjorde allt för att inte få mig att plugga...haha söta drygapa.
vi tog oss en skön sovmorgon imorse. vi låg och myste bara. ååh jag älskar att bara ligga och mysa. speciellt nu när det är höst för då är det lite kallt men solen tittar in genom rutan. gosi.
nu sitter jag hemma hos moster. vi ska äta lite sen kika på en film tror jag. sen ikväll så ska jag på innebandyträning...usch är nervös över det. men hanna kommer och hämtar upp mig ivarje fall. hihi.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback