änglar.

idag var jag på stan med min kära mormor. jag har verkligen världen bästa mormor och det är verkligen sant! ingen är så bra och go som henne. älskar dig mormor.
fick med mig ett gullig "pannband" som jag ska ha när det blir lite kallare, ett par söta vantar med rosetter på och en skjal. bara för att min mormor är så gullig och gillar att skämma bort mig.
sen så gick jag och mormor hem till moster. där satt mormor och berätta om när hon var liten och grejer, älskar när hon gör det. har hört alla historier minst 10 gånger var men dom är lika spännande varje gång. sen så gick jag och moster på afrodans. nu ska jag pussa vovvarna godnatt sen lägga mig och läsa och ha min gosmisse liggandes på min mage.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mormor

Min söta lilla unge du är så gullig Det är så roligt att få skämma bort mina små gullungar Jag älskar er Ni är mina små änglar Mormmor

2010-10-29 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback