sommar och sol.

igår så skulle jag ha åkte hem till felix vid fyra. jag skulle ha åkt hans läskiga buss själv för att han slutade tidigare. men då kom jag på att det går en halv två buss till han som jag skulle åkt själv, men det gjorde inget för den är inge läskig. men sen efter min lektion som sluta ett så gick jag till skåpet sen så tog jag mina grejjer och vakta dörren till ewe så kom felix helt plötsligt och överraska mig och åkte bussen med mig, hihi då blev jag jätteglad. han hade sagt till mig innan att han redan hade åkte hem därför jag blev så glad, hehe.
han skulle hjälpa mig med natte men det blidde det inte så mycket av. men men vi myste och så och det är det bästa jag vet. så det gjorde inte speciellt mycket.
ska snart bege mig till emelie sen så ska vi fara till simon på filmkväll, mys!
puss!



hahah jag ser cp ut men ville bara visa hur somrig jag såg ut, jag hade bara ben för första gången i år :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback