avestapokalen.

tävlingen dig gick bra, vi fick våran andra seger idag med. men jag själv är väl inte så nöjd med min egen insatts dock.
ibland förstår jag verkligen inte på mig själv. jag och camilla kom överrens om att hon skulle hämt upp mig på morgonen, klockan kvart över sju för att vara exakta. så jag ställde klockan på halv sju för att hinna packa och grejjer. men då vaknar jag av ett vibrerande ljud och då är det camills som ringer och frågar vad jag gör, jag bara "jaa jag sov.." och camills får en aning panik i rösten och säger "men madde!! klockan är sju vi kommer om om typ tio minuter!" haha blir jag förvånade eller....nie. men men jag hann gått och väl. jag han duscha av kroppen, packa, sätta upp håret och grejjer. nej men nu ska jag inte berätta mer onödigt. det kommer bilder sen när jag fått dom av alicia.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback