underbart!

nu har pappa äntligen fixad datan så jag har internet igen, yay! det är därför jag inte har bloggat på några dagar. men nu ska det bli ändring, eller aa om inte datan krachar igen. men de får vi la hoppas att den inte gör.
imorn äre matteprov, vilket suger! och jag kan inte ett skit. försökte lära mig igår när jag änd var hos mattesnillet men de gick inte så bra så jag gav upp gick och myste istället, hihi.
justja! för sisådär en kvart sen så bestämde jag mig för att börja på fotboll igen. jag ska börja nästa vecka. så nu är jag skitglad för jag har velat så länge med det här men nu har jag bestämt mig för att pröva köra igång igen.

och idag är det ingen vanligt dag för idag är det min bästaväns födelsedag! synd bara att hon är utomlands så jag kan inte gratta henne, men hon kommer hem imorn kväll :´)

hihihi timo räisänen kommer till pip också, underbart!

http://www.youtube.com/watch?v=FE0HG11H1sQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback