plugga kanske borde vara nåt? men nja inte idag.

jadu vad ska jag säga, jo att jag har skit ont i ryggen. är nog sen träningen idag. träningen gick väl sisådär men de va roligt som alltid och de får mig alltid på bra tankar. men lite massage nu skulle ju inte vara helt fel om jag säger så.  jaja nu ska jag inte klaga mer om de, hihi eller jo jag har mer att klaga om. plugga är överskattat tycker jag. jag har hur mycket som helst att göra, men gör jag de? -nej. jag får skylla mig själv men just nu så tänker jag inte göra de fast de är prov imorn men jag kan göra det en annan dag säg. men måns får skylla sig själv att jag inte vill göra klart de för jag förstår ju inte ens frågorna hur ska jag då kunna svara på dom? de är ju värsta cp orden med osm man aldrig har hört talas om ju.. nu när jag ändå håller på och gnäller så kan jag väl säga att folk borde skriva bättre recensioner på intenet så jag kan få ett hum om vad jag ska ha läst! aja den som har lusta att skriva en bok recension om twilight kan ju säga till:)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback