söt.

igår när emelie kom så ville vi höra nåt busigt. så vi tog oss en varsin cykel och cykla hem till felix och hämta en bikini som är min som hon skulle låna under p&l. vi cyklade alltså samnlagt 2,8 mil igår! liiiite duktiga vi kände oss när vi kom hem och dog hemma hos mig, hih.

sen så åkte emelie hem för hon skulle upp tidigit och jobba..så jag tog mig en dusch och åkte ut till felix. sötaste nelly är här! jag har lekt med henne medans felix har vart på synundersökning. hon sa såhär till mig när felix var borta.

-bor du här?
-nej, jag bor på ett annat ställe.
nelly tittar lite fundersamt på mig och säger ;
-jaha..men varför bor inte du här för?
-för att jag bor hemma hos min mamma och pappa :)
-okej..men han som bor här vad heter han?
-menar du felix?
-aa han som satt där du satt nyss.
-jaha, vad är det med honom?
-är han din kompis?
-hih ja han är min kompis.
-brukar nu busa?
-hih ja det brukar vi :)

alltså hon är så söt så jag dör! hih nej nu ska jag försöka få med mig felixen att gå och bada vid sjövik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback