mysigt.

igår så var jag till tanläkaren. hade superfina tänder sa hon som kolla min tänder, hihi. sen så åkte jag och mami till körskolan och skrev in mig och allt sånt där man måste göra. sen så åkte jag ut till bäbis. vi satt ute hela dagen och sola och grejja. felix lärde sig jonglera den jävlen..sen lekte vi med louise och hennes kompis hedvig och busa med kurt och mysan, louise marsvin och kanin. hihih mysigt.

sen idag så har vi inte gjort nåt speciellt mer än att steka. sen så åkte felix på hanlderarkurs. så då tog jag och louise cyklen och åkte ner till sjövik och bada. mitt första dopp faktisk, hihi. nej nu ska jag laga mina supergoda nudlar med grönsaksbuljon till, mums!
puss!



felix hade lite kul på mig medans jag sola, gullet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback