mygg....

kom nyss hem från en tur till tjänsjön. camills kom hit sen så cykla vi till tjänsjön för att möta mathias och albin. dom ville busa. så det gjorde vi. men de ville myggen med så vi cykla till en fotbollsplan och spela lite fotboll och hjula och sprang ifrån myggen. sen så tröttna vi på de och jag visa mitt hus som jag ska flytta till sen så fortsatte vi till en asrolig lekpark som finns där. den har en snurra som går skit snabbt som man är flera som åker och snurrar. så den åkte vi typ hundra gånger. sen när camills åkte hem så vill vi andra fortfarade vara kvar och busa. jag hängde lite knäväck medans mathias skulle vara så duktig och biffa sig med att träna..orka. albin satt bara och skratta åt oss. sen så ville jag gunga, men inte tusan skulle jag gunga som vanligt folk. utan jag skulle trycka ner rumpan i däcket. satt där ett tag men sen när jag skulle ur det så fastna ja! och ingen hjälp fick jag heller av dom andra två...men tillslut så hjälpe faktisk matte mig. hihi nej nu ska jag borsta tänderna och ta med mig lilla eddie och sova.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback