glader.

idag har det vart en chilldag. vakna runt halv tio sen så gick jag upp typ tio och tog mig en dusch sen skällde jag på becka för att hon tagit min cykel utan att fråga. så hon fick cykla hem med den så jag kunde komma till skolan, hehe. men det var hennes eget fel. hon borde ha frågat!
sen så har vi inte gjort nåt i skolan. sen så följde jag med emelie ner på stan och hjälpte henne med studentpresent till carl. och det blev så bra så!

ska snart åka och hämta mamma från tågstationen. och hon kommer ha med sig min vovve, eddie! iiiii jag är så glad!!! han ska få mysa med mig inatt och imorgon bitti.



sööööt! hahah han ser lite mongolid ut men därför han passa mig, hihi :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback