bröllop..

lekte med min älskling ett tag igår. hah jag ramla i gräset och bev helt lerig ocg fick grönnska på brallerna. konstigt att jag skulle kunna lyckas med nåt sånt?
sen när han åkt så cykla jag till isabell. vi målade om hennes badrum, det blev finfint. sen så höll vi på att dö också. solarium kan vara farliga måste jag säga. klockan halv nio imorse så bika jag hemmåt, haha fytusan vad trött jag var då. trodde jag skulle somna när jag cykla.

just nu är jag irriterad. jag vill seriöst bara slå ner kronprinssesan och hennes fjant till kille..åh deras bröllop ska verka så viktigt och det är ju så kul att dom ska gifta sig och blablabla. jag skiter fullständigt om dom ska gifta sig eller om dom ska på begravning. deras bröllop är ju tydligen så viktigt att alla bussar och tunnelbanor är inställda på grund av deras cpbröllop..åh jag blir så irriterad på sånt här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback