12 juni.

åh jag blir så arg på mig själv ibland. jag har tagit kort med min kamera och dom bilderna vill jag lägga upp här, men jag har glömt vart jag har lagt sladden som man för över bilderna med..kul!

men men idag har det vart en händelserik dag. dagen börja med att jag vakna av att eddie låg och slicka i min hand. hihi glad jag blev då. för han har inte tyckt om mig men idag så ändrades de, hihi. men i varje fall när jag skulle ut med hundarna så hittade jag en lite fågelunge. hur söt som helst! en jätteliten pippibäbis som satt vid en trädrot. så djurvän som jag är så tar jag upp den och tänker mata den, men ville visa becka den först. medans jag vänta på henne så hitta jag en till. och inte nog med de becka hitta två till när hon kom ut. så där stod vi med fyra pippibäbisar. vi tänke att vi skulle ha dom i en bur som vi har under natten så kunde vi släppa ut dom imorgon bitti. för katterna hade fått syn på dom tvärr.

sen när vi har fixat bur och allt så går vi ut igen då hittar vi två till, så alltså sju bäbisar. när vi ska lämna dom andra två så följde min katt med utan att vi såg honom. så då händer det hemska! han ser bäbisarna och spana in min bäbis som jag döpte till herbet..fjunigast och tjockast. han sticker in tassen och får grepp om bäbisen sen så biter han av huvudet. jag och becka fick typ en chock när hans huvud trillar av...men vi får ut katten och fixar en säker plats till dom andra och tar med min mördar katt in.

hih sen så bar det av på middag hos mitt födelsedagsbarn. han blir ju nämligen arton år idag min älskling! grattis bäbis. PUSS!

tog med vovvarna dit, dom blev populära kan man säga. en assöt tjej som hette nelly var där. felix systers killes barn. SÖTAST! nej men det var allt jag hade att berätta. eller nej jag bada eddie idag också, he loved it.
puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mhä, jäkla tjocknemo!! Elaka katt! :(

2010-06-14 @ 00:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback