uppsala.

idag var jag ju som sagt i uppsala med mamma, moster och emelie. det var jättetrevligt. gudars var vi har skrattat. var först på sjukhuset med mamma, det var ju inte så jättekul. men hon behöver stöd så följde med. sen så tyckte mamma så synd om mig och emelie så hon tog med oss till uppsala så vi kunde shoppa. blev lite grejer faktiskt. ska faktisk visa vad jag har köpt. haha jag som tycker sånt är så töntigt om man inte är modebloggare...men men jag känner för det nu så då ska jag göra det. för det är min blogg.
puss!



kan ju tillägga att jag blev lite ledsen idag. jag kan inte ha tjejbraller längre...får inte över dom över rumpan. så jag köpte killbraller idag bara för de. fast ska klippa av dom och ha dom som shorts.
iallafall så köpte jag det här :

röd,vit aktiga killbraller - cheap monday
svart blus med spets - bik bok
ljusrosa genomskinlig blus - h&m
korsett - h&m
brills - bik bok


så nu har jag också fått vart en tönt! hihi

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Om du tar en större storlek så kan du ha tjejbraller hörrudu kokonöt! ;-)



ps. du glömde skriva att det var räddharen som körde - inte Nettan! :D

2010-07-31 @ 21:20:53
Postat av: maddie

hahahha jag prövade ju större storlekar än vad jag brukade ha ju!

hahahhahahaahahahhahh ja det glömde jag skriva ;)

2010-08-01 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback