sommaren i city 99.

igår efter träningen så duscha jag och fixa mig sen så åkte jag och hämta emelie sen bar det av hem till simon och chilla lite. holm, lars och lilja var också där. vi kollade på farsan, haha så jävla skön film! sen vid typ halv tolv så ville vi bada vi gick ner till holmen. crille och majjan kom ner dit då också. fast det var bara crille och simme som bada helt om man säger så, emelie tog sig ett fotbad och jag ett upp till lårbad, hihi. dom andra badkrukorna satt bara på bryggan och var helt kassa på att fiska.

nu sitter jag här med världens träningsverk i varenda del i hela kroppen..huhu. idag ska jag nog åka på lan hos hardy. vi får la se om jag orkar.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback