sommar och sol och bad i en varm pool?

nja inte precis, eller soligt och fint är det här men ingen pool här inte.
gårdagen var mysig. jag och emelie tog våra cyklar och cykla hem till hady och lana lite. hehe jag var fan inte bra på cs igår inte..men jag var det dagen innan. aja jag får la träna hemma hos felixen, hihi. senare på kvällen så kom dom nyktra grabbarna och mötte oss och följde med oss ner till stan. ganska så trevligt. sen så fick faktsk jag och emelie skjuts hem fast vi egentligen skulle cykla hem. robert skjutsa hem oss. haha vaksam var den som babbla på hela bilfärden. sen så la sig jag och emelie och sov i hennes sköna säng.

snart ska jag iväg och träna, skön. fast måste gå hem tll hardy sen och hämta min cykel så lär cykla hem efter träningen, yay...
puss!



hej mongolid ögon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback