la.

var alltså hemma hos crille igår. spårade lite men var ganska kul ändå. satt mest och prata med västeråsarn, haha fan vilka fula ord dom har! värsta wannabe stockholmare ju. slutade med att jag fick gå ner till stan i regnet. på stan så var det massa skateboardkillar. dom kom typ från skåne och malmö, ascoolt. eller jag fattar inte hur dom kan vilja åka hit när dom bor därborta? men men, sen så följde jag med emilia och hanna hem till emilia och var där en liten stund. hade sönder emilias snörkniv också, haha.

idag så ska jag åka och kolla på mina gymnaster. för själv så får man ju inte träna än! så himla tråkigt. sen så vet jag inte riktigt hur det blir, får se.
puss!



hattkompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback