jaha.

vakna klockan sju imorse av att hundarna förde ett hejdundrande liv...men jag somnade om som småningom. igår så vaknade jag upp hos felix, sista gången jag träffade honom innan han skulle iväg till falun på sitt årliga skitläger som jag kallar de. sista han var där så blev han där i tre veckor..men han sa att han bara skulle vara där en vecka det här året så får väl hoppas att det bara blir en vecka!
sen så skjutsde hans systser hem mig för hon ville kika på vovvarna. jenny är väl för go hon. sen när hon hade åkt så satt jag mig på cyklen och cykla till emelie. och det var skönt som tusan att träffa henne. hon har ju vart på p&l typ hela veckan..

idag varje fall så ska jag lägga mig ute och sola med vovvarna senare ikväll så ska vi iväg och kolla på nån stuga till mig. sen på kvällen ska jag och emelie busa tror jag, hihi.
puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback