jag behövde i varje fall inte cykla hem efter träningen.

ja som rubriken lyder "jag behövde i varje fall inte cykla hem efter träningen" och det är så sant så. jag gjorde nämligen illa mig..jag skulle göra en övergång bakåt heter de. och när jag skulle försöka resa mig så vred jag typ knät. knät svullna och jag fick en äcklig knöl på knät. ringde mamma och bad pappa komma och skjutsa mig till akuten. efter två timmars väntan så fick jag äntligen träffa doktorn. och det han sa vara bara " oj det här ser inte bra ut..synd bara att du kom lite sent. röntgen har nämligen stängt." men kul, jag satt och vänta i två timmar för att få höra de och att han skulle klämma på mitt knä i typ 1 minut sammanlagt. åh dö cpsjukhus! ska i varje fall dit imorgon och röntga, för då är den i varje fall öppen...nej nu ska jag lägga mig och läsa ut min bok och försöka sova sen.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback