hej jag dör.

nej men fyftusan vad varmt det är. fick gå upp klockan åtta imorse och åkte till röntgen och röntga knät. inget var brytet i varje fall. men läkaren visste inte om jag kanske hade haft av minisken vad det nu är? tror det är nån sena eller nåt i knät. knölen trodde han var vätskefylld bara. men om inte svullnaden gått ner tills nästa vecka så måste jag tillbaka dit och tömma knät på vätska..skönt. och åka till en ortoped  som ska kolla mitt knä då och kanske fixa till minisken om den nu är av. det visar sig.

har setat på sjukhuset från klockan åtta till klockan ett, skitkul var ju de. sen när jag väl kom hem så kom emelie en snabbis sen så har jag umgåtts med mamma och moster, mamma spådde mig nyss. heltsjukt. det stämmde så himmla bra...

aja nu ska jag försöka svalka mig, sen åka till mormis.
puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sa spåtanten då? ;)

2010-07-12 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback