ojoj.

har varit lite dålig på att blogga känner jag. men jag har haft fullt upp verkligen. i fredags så åkte jag till hallen och hade myskväll men mina gymnastikbrudar sen så pysslade vi och tog jättevackra kort, hehe.
sen så bar det av på lyssebandy och det var trevligt. jag staplade backar och wieee var kul det var!
lördag så var det gymnastik tväling i gävle. och det gick asbra verkligen. vi nailade det allihopa. vi kunde inte vinna dock för vi hade bara ett halvt fristående...men vi fick typ samma poäng som alla andra så vi var ju grymma!!
iii kärlek.
idag var det gymnastikuppvisning i åvestadal. vi var ninja tutles, assöta.
ja det var väl allt för mig. nu ska jag ner och duscha sen ska jag lägga mig och kolla på film och äta godis.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Godis? Hur gick det med ditt godisförbud hörrudu? ;-)

2010-12-13 @ 07:51:05
Postat av: linnea

åh, tack maggan :D

2010-12-13 @ 19:43:47
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback