how far we´ve come.

igår vad jag på stan med emelie. jag köpte julklappar så nu har jag bara typ tre julklappar kvar sen är jag klar, sooohoo. sen så kom mamma och hämtade oss. vi åkte till badhuset och simmade. eller aa det vara bara jag som simmade, mamma och emelie satt och chilla i bubbelpoolen.
sen när jag kom hem så åt jag och hade ont i huvudet. så bestämde mig för att åka hem till fellan istället för att gå på partaj. gosi.
hade morgon träning idag. elva till två. det gick asbra för alla! det är fan bara en vecka kvar nu till tävlingen, wiee.
nej nu ska jag slita mig från datorn och åka till emelie. vi får se vart kvällen slutar.
PUSS!



hubert! cutie

Kommentarer
Postat av: linnea

men jag dööör, fysatan va gullig :'D

2010-12-10 @ 17:41:37
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback