shoohoo.

oj har inte uppdaterat. men ivarje fall vårat äventyr som jag emelie och fia åkte iväg på bar hem till majjan. där hade vi det så trevligt så. sen efter ett tag så förflyttade vi oss hem till crille. var så trevligt så. men sen vid elva tiden så ringde felix och sa att han låg och spydde vid tempo..och ville att jag skulle komma. så vad gör man inte? jo man tar sig dit. fick till och med skjuts dit. så jag spenderade tre timmar på en trottoar vid min pojkvän som hade däckat hela kvällen som var kvar. planen var den att felix skulle med mig hem men inte vid elva..utan efter klockan ett, efter han vart på krogen. men så blidde det inte. och jag hittade ingen skjuts så vi fick åka taxi, billigt och bra. aa fast nee. aja det var lördagen de.

söndagen så hade jag och felix mysdag och jag hade lite retdag. måste ju mobba han för att han inte kan dricka! hihi. senare på kvällen hade jag gymnastikträning, skönt.
idag så ska jag och emelie dygna tror vi. vi får la se hur det blir.
puss!



jag och fia. jag kom på en jättesmart grej! min klänning som jag hade på mig var urringad under armhålorna och vid ryggen så jag ville inte ha bh, så då tejpade jag dom. assmart tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback