norberg.

ojsan. har inte varit så aktiv här. men jag har ett liv också faktiskt. nej men får se här vad jag har för saker att berätta. i fredags så var jag ute och övningskörde sen så släppte jag av mig själv hemma hos felix. och var där några timmar sen var jag tvungen att åka hem...skulle upp astidigt. och då menar jag verkligen astidigt. klockan sju. jag åkte dit med mamma, beckan och linda. jag ställde eddie och tyra och det gick finemang för båda. men bäst gick det för tyra för hon van hela skiten. och så kom hon fyra bland alla hundraser. det är asbra för dom som inte vet.

när jag kom hem så bytte jag bara om sen så åkte jag hem till camills och åt tre rättersmiddag med brudarna. vi skulle fira camills som fyller sjutton år imorgon. sen så skulle jag åka hem var det tänkt. men jag kände mig så tråkig så jag följde med emelie hem till cassandra och victoria. trevliga tjejer. sen så åkte vi till christofferrobin och hade det trevligt. sen vid två tiden så åkte jag med marcus och felix hem.

idag har jag myst med fellan hela dagen. eller aa han har spelat och jag har legat i hans famn. men jag älskar de så det gjorde mig inget. imorgon är det skola. shoho. aja godnatt allesammans.
PUSS!





mina bäbisar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig gumman! Glöm aldrig det. Älskar dig så<3

2010-09-01 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback