2010-08-23

idag klippte jag mig och tona och slinga håret, blev nöjd faktiskt.
men jag har tänkt på det här. jag har fått för mig att jag har sett likadan ut hela mitt liv typ. men det har jag faktiskt inte. så här kommer en liten historia om hur jag sett ut, hihi. NJUT för det händer inte fler gånger!

andra dagen i sjuan tror jag det här var. tunnt och långt hår.


färgat det för första gången, sjuan.


blev trött på det så klippte av mig det och gjorde ljusa slingor. början av åttan.


tröttna på ljusa slingor så färga det mörkt och blev en såndär söt fjortis.


håret växte ut snabbt som attan, slutet av åttan.


kände för att bli blond. så blev det.


sen så ville jag bli mörk igen och ha lite såndär finfin lugg i ögonen.


slutet av nian, luggen hade växt ut och jag är svart hårig..


haha aa nu orkar jag inte berätta mer historia. nu är jag rödbrun hårig med röda slingor, hihi :)


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hihi, man har glömt hur mycket du ändrat frisyrer och hårfärger! Framför allt blond, det hade jag heeelt glömt bort! En sak är säker och det är att du alltid har varit lika söt, vacker och snygg. Det har vi nyss sett bildbevis på! Puss! :-*

2010-08-24 @ 22:50:40
Postat av: maddis

hihi men bästaste storasyster då! du är fär bra!

älskar dig :*

2010-08-27 @ 10:03:21
Postat av: storesyrran

Älskar dig också, lillesyrran! :*

2010-08-27 @ 16:19:03
Postat av: paulineeeeeee

pluttmaggan vad söt du är haha :D

2010-09-06 @ 19:19:59
URL: http://www.nattstad.se/paulineborger
Postat av: Reebok :D

iiioo krullhåret! :*

2010-09-06 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback