2010-08-22

jag är född 20 januari bara så alla vet, haha.

igår så åkte jag och emelie hem till karlsson och där var det trevligt. sen så skulle grabbarna ner på krogen så då drog vi hem till bjurre. eller aa vi fick gå pågrund av att daniel tjurpulla inte orka göra en liten extra sväng när han ändå skjutsa dom andra. hahah daniel..
sen vid halv två tiden så åkte jag hem till älskling. hihi han visste inte de så han låg och sov så sött. men han vakna med ett flin när jag började kyssa honom. hihi söti! idag är det faktiskt min och felix ett år och elva månader, så grattis till oss.
jag körde faktiskt hem idag, fasiken vad jag har börjat kört. kör typ överallt där vi ska. hihi askul ju. nej nu ska jag nog byta om inför gymnasikträningen.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback