ojojoj nu har jag mycket att skriva om.

fredags - då hade jag sovmorgon till tio i tre så jag passade på att sova ut. sen så tog jag mig en ridtur på bebbe sen så duscha jag och platta håret och sådär sen åkte jag och mami och åt på kina, asgott! efter skolan så åkte jag hem och chilla lite sen så tog jag mig en cykeltur till adde och umgicks lite med han, viktor och johannes. sen efter sisådär en timme kom fia och linnea. tjejerna och jag begav oss sen till hbns brors lägenhet där det fanns trevligt folk. sen insåg jag att jag verkligen inte orkade cykla hem så då följde jag med simme och felix för jag skulle egentligen åkt med bäbis, men emelie kom fortare så jag åkte med henne sen sov hon hos mig. <3

lördag - gick upp klockan fem och satt på mig kläderna och satt upp håret sen bar det av till söderhammar där vi avestagymnaster skulle tävla. och vi vann, lite grymma vi är tjejer! och det roliga var att vi fick asbra poäng. wieeee bästa gymnsatik tjejerna. <3
sen när vi kom så hoppa jag in i duschen sen klädde på mig och packa och åkte ut till älskling.

söndag - vakna hos min sötnos, sen så typ myste vi hela dagen.

måndag - idag alltså. jag och felix var upp till fyra inatt så jag var ganska så rejält död imorse..men sen när jag kom till skolan blev jag pigg som en lärka. hih hade inge tyska och ingen geografi så vi slutade tidigt idag. hurtig som jag är gick jag ner på stan och beställde klippning och färgning/slingning, sen så gick jag och hämta min kära cykel karin och cyklade hem. nu sitter jag här i min sköna soffa med en liten bella i knät. mami och linda fråga om jag ville följa med till badhuset och det vill jag visst så måste gå nu.
det kommer bilder sen ikväll sen tävlingen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback