elfte januari

 
Sitter och skriver min hemtenta som ska in ikväll, puuh. Så det är vad jag gjort typ hela vecka haha. Igår var jag ner på stan med Rebecka och fick med mig hem ett par jeans och en mysig stickad tröja. Gick sedan hem till Linnea och Dante med Camilla för lite mys och tjejsnack. 
 
Idag vill jag bara hylla mina älskade mamma som är en sån otrolig förebild och hjälte för mig. Min mamma har alltid gjort allt för mig och Rebecka och gör än idag. När du var frisk och vi var små så arbetade du heltid på bruket och åkte och skodde på kvällar och helger för att vi skulle ha det gott ställt och kunna gör det vi ville. Vilket jag idag inte kan förstå hur du orkade mamma!? Plus att vi hade egna hästar som skulle skötas och ridas. Jag vill bara säga att jag är så tacksam över att just du är min mamma och du är en otrolig person! Jag älskar dig ofantligt mycket. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback