tjugonionde maj

Hej bloggen!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, så tänkte dra en liten kort sammanfattning av allt som hänt på sistonde. 
Jag har klippt av mig håret och blivit ljusare, varit i Stockholm med Camilla och Liv och haft det mysigt. Vi strosade runt på stan, åt på Mr Cake, Vapiano och Burgers and beers. Kan varmt rekomendera alla tre ställena! På kvällen var vi ut och dansade loss och hängde med på efterfest. Jag har börjar jobbar på lindex, vilket är så himla kul! 
 
Den här veckan är slutspurten i skolan och det är salstenta på torsdag som är det sista som ska göras innan det är sommarlov. Kanske inte bli så mycket sommarlov för mig men det är ändå skönt att ta en liten pause från skolan och bara jobbar och få lite pengar, haha. 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback