andra janurai

Oj vad det år 2017 har gått. Jag trodde och hoppades det skulle bli mitt år, ett bra år men nja det har varit riktigt tufft många gånger. De som jag vill hylla under året är att jag har så fina nära och kära. Sen vill jag hylla mig själv faktiskt, jag är stolt över att jag fixat ett helt år på högskolan. Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle börja plugga men tänkt vad man kan ändras. Jag har växt så himla mycket som person detta år! Sen självklart att en av mina bästa vänner fått världens finaste lilla pojke måste hyllas! Hon är värld en stor stjärna på himlen för att hon är så himla stark och fixar allt fast livet verkligen sugit musten ur en. Det är så många i min närhet som förtjänar att hyllas och få stjärnor på himlen efter sig men mitt inlägg skulle bli så långt då så kan ta det pö om pö under året. 

Det tuffa med året har varit all sjukdom. All psykisk ohälsa som finns bland så många och den där ovälkomna ångesten som kryper sig fram hos många och gottar in sig. Så med detta vill jag och hoppas att år 2018 ska bli ett bättre år. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback